Ledig tisdag

Igår kom jag på att jag var ledig idag! En glad överraskning såhär i början på veckan.
Jag ställde klockan på 11, men kunde verkligen inte gå upp. Kändes som att klockan var 8 på morgonen. Så satte klockan på 12. Vaknade då igen, snoozade i 10 min, stängde av och somnade till typ ett, haha.

Sen skulle jag försöka vara lite duktig och plugga Geografi, men fattar nada av uppgiften vi ska göra. Helt omöjligt. Så jag kollade ett avsnitt av Playa del Sol istället. Haha så sjukt bra serie! :D

Vid halv fem så åkte jag till Sthlm. Mötte J vid bögringen, eller "spottkoppen" som han säger ;)
Vi gick till Sergelbion och köpte biljetter till "I taket lyser stjärnorna". Har hört att det är värsta fjortisfilmen, och eftersom jag älskar såna så är det ju bara bra :)
Sen gick vi och satte oss på ett café ett tag och pratade. Mycket trevligt. Men jag måste fan börja lära mig dricka kaffe eller ngt, måste börja bli lite vuxen ;)

Men filmen var iaf jättebra. Var roligt nästan konstant. Om jag inte skrattade så satt jag och smålog lite hela tiden :P



Efter filmen följde J mig till tåget där vi sa hejdå, och en 40 min tågfärd väntade mig ;)
När jag kom fram såg jag att bussen inte skulle komma förrän 25 min, så jag ringde mamma som hämtade mig. Förut när jag bodde i Östertälje så kunde jag ju gå hem, men nu kändes det lite långt att gå med en jacka jag inte kan stänga :/

Men kvällen var iaf jättetrevlig :)

Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket m.m. Sen ska jag kolla ett avsnitt av PDS innan jag ska sova :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är J?

2009-02-11 @ 21:00:29
Postat av: Ellinor

Secret ;)

2009-02-12 @ 19:34:22
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0