Lång powernap

Hejhej!

Guuud vad trött jag var när jag kom hem från skolan. Gick och la mig en stund, tänkte sova typ en timme eller så, men det blev tre(!). Minns att pappa ringde, men kommer inte ihåg vad vi pratade om. Kommer bara ihåg att han sa att min bussbiljett till Hultsfred hade kommit. Sen ringde mamma också, och sa att dom kommit fram till Sälen. När hon väckte mig så gick jag upp. Fixade mat,och åt. Nyss diskade jag upp all disk som fanns också. Nu hade jag bara tänkt att ta det lugnt, hehe. Kanske plugga lite om jag orkar..

Pussheej

Kommentarer
Postat av: Storkussen

Hallååååå, du måste ju säga vad du valde att äta nu´när du börjat prata om det ;) Puuuss<3

2009-02-04 @ 21:56:33
URL: http://keckaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0