Datanördar

Hej allihopa!

Denna fredag spenaderar jag med Marrebarre som sitter i soffan bredvid med en egen dator i knät. Vi har planerat att stanna uppe hela natten och bara nörda framför datorerna. Typ "lana" haha. Askul. Har en morotskaka i kylskåpet som jag snart ska plocka fram, mums!

Annars idag då? Jag stannade hemma från skolan, för jag tyckte att dagen var onödig. Hade en inställd lektion och en som man kunde arbeta hemma på. Så missade bara en lektion. Men det var skönt att sova ut till 14.00 ;P
Så dagen spenderades på att fixa lite här hemma. Diskade, plockade undan, gjorde morotskakan och förberedde middagen. Sen lite andra nödvändiga små saker. Kände mig riktigt vuxen, hihi.

Vi får se vad morgondagen bjuder på. Antagligen sover jag bort hela dagen,eftersom jag kommer gå och lägga mig imorgon bitti. Men på kvällen blir det utgång förmodligen. Marre har tappat bort sitt leg, men vi ska försöka fixa in henne ändå. Då blir det för och efterfest hos mig. Om vi inte kan fixa in henne blir det kanske en liten hemmafest istället. Någon som har lust att komma? Bara inte värsta gänget kommer och stormar mitt hem nu ;) Haha.

Men men, nu ska jag fortsätta vara så social som det går med varsin dator framför sig. Nu saknas bara Jolt-colan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0