Ansiktsbok

Nu sitter jag i skolan. Har textkommunikation som snart är slut. Är typ övertrött och skrattar åt allting. Typ facebook, vem faan kom på det namnet? Ansiktsbok liksom hahah. Askul.
Fick sitta och arbeta över lunchen så nu börjar jag bli riktigt hungrig. Men vi har hål innan nästa lektion så då kan vi gå och äta, om vi hinner. Matsalen stänger halv ett. Annars får jag väl köpa något i cafeterian.

Idag MÅSTE jag verkligen plugga. Göra instuderingsfrågorna till geografin, läsa i boken till Samhällen och försöka mig på uppgifterna i geografin igen. Hoppas mamma kan hjälpa mig, men hon är sjuk så hon kanske inte orkar. Annars har jag inget annat val än att skita i det helt enkelt.
Det känns verkligen lockande att lägga sig under täcket och titta klart på de sista avsnitten av playa del sol. Men jag ska försöka motstå den frestelsen ;)



Imorgon byter jag till pappa, så idag ska jag även försöka hinna med att plocka undan lite i mitt rum hos mamma, så att jag inte får sådär jättemycket att göra efter skolan på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0