Flitig

Idag har jag varit flitig. Har suttit i typ 2 timmar och bara sökt en massa olika jobb. Känner mig riktigt duktig. Nu får man ju hoppas att jag får komma på intervju också.

Idag i skolan på klassrådet planerade vi inför studenten, och jag blev typ nervös. Det är ju fan snart! 45 dagar.. 37 skoldagar.. Och nu har vi ingen Svenska B längre. Fett skönt.
Jag vill bara att all skolskit ska vara över och att vi står där på flaket fulla som fan och skriker sönder våra halsar! Ska bli så jävla skönt att veta att jag aldrig mer behöver plugga om jag inte vill. Äntligen blir jag vuxen, på riktigt! Får nästan tårar i ögonen när jag tänker på det. Men samtidigt blir jag rädd. Vad händer om jag inte får jobb? Då kommer jag vara pank typ hela sommaren. Jaja, något skitjobb lär jag väl hitta iallfall.

Nu ska jag nog försöka plugga lite. Hur nu det kommer att gå, hehe.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0