Kort skoldag

Hej på er! Hur är det med er?

Med mig är det bra. Har varit en kort skoldag idag, som alla andra dagar den här veckan.
Imorgon är det mösspåtagning i min skola. Jag längtar. Mösspåtagningen innebär att vi tävlar, alla som går i trean, mot varandra. Vi kommer få uppdrag som vi ska utföra inom en viss tid. Den klass som vinner slipper betala den så kallade "Sista måltiden", en middag som lärarna och eleverna har tillsammans några dagar innan studenten. Annars kommer det nämligen kosta 3000 kr.
Sen ska vi typ sjunga och ta på oss mössorna i slutet av dagen :P
Kommer ta med mig kameran imorgon så jag bjuder på lite bilder imorgonkväll.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och plugga lite. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Emma

Taack! Imorgon vinner vi ellerhur?! :D

2009-04-30 @ 00:26:45
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0