Thank God it's friday

Eller, egentligen spelar det inte så stor roll om det är fredag eller inte, för jag har ju lov :)
Idag har jag varit nere på stan en snabbis. Jag tycker att det kan vara så skönt att gå själv ibland, ingen som tjatar om man snart är klar. Hittade iaf en vit tunika på KappAhl. Tror att det är första gången på typ 10 år som jag köper något där.
Sen åkte jag hem till mamma och lämnade en väska som hon skulle låna av mig. Passade på att hämta lite grejer då också.
Snart ska jag äta frukost/lunch för jag har inte ätit något idag. Är ganska hungrig, hehe.
Vid fyra så ska jag bege mig mot Sthlm där min älskling ska möta upp mig. Vi ska låna hans mammas lägenhet i helgen, för hon och hennes sambo är bortresta. Ska bli mys.

Nej, nu måste jag verkligen äta. Magen skriker åt mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0