Tankar..

Idag satt jag och tänkte. Tänkte på mitt nya jag. För ni vet, jag har förändrats ganska mycket på kort tid. På ett halvår har jag blivit en helt annan människa. Ni som kände mig för ett halvår sen känner mig inte längre, inte alls. Marre kan till och med säga att hon inte känner igen mig ibland. Men är det bra eller dåligt? Har jag blivit en bättre eller sämre människa? Gillar jag mitt nya jag? Jag tror att jag gör det, ibland iallafall. Jag tror att mitt nya jag är bra för mig själv, men är det dåligt för andra? Det skiter jag i om det är egentligen. Just nu är jag bara mig själv, och om andra inte tycker om det så kan dom dra. Just så är det, tyvärr. Jag tänker inte ändra på mig själv för någon.


Kommentarer
Postat av: Marianne

ditt nya jag är bra för dig själv. du mår bättre i längden:)

2009-04-22 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0