Solig dag

Idag har det ju varit hur fint väder som helst! Jag och J åkte ner på stan för att köpa strumpor till min lillebror, sen köpte vi glass och satte oss vid Maren en stund. Sen gick vi faktiskt hem, och det var ju fan stekhett i solen. Typ svettades ihjäl? Haha, nejdå ;)
När vi kom hem så åkte jag och J med min mamma som moraliskt stöd när hon skulle tvätta bilen för första gången i sitt liv (det var alltid pappa som fixade med bilen förut). Haha, det var så jävla komiskt när vi satt där i bilen, mamma hade hörlurarna i öronen och böjde sig framåt, typ som man ska göra när ett flygplan störtar, haha. Och jag satt där bak och tyckte att det var som att åka i en karusell. Sjukt roligt.

Sen åkte iaf J hem och jag åkte hem jag med och började packa. Är nästan klar, nu är det bara såna saker som jag måste använda idag och imorgon som ska ner. Ni vet typ smink, glasögon och sånt där.
Lite senare fick jag ett mindre roligt samtal av J. En sak som har hänt hans kompis. Tycker synd om dig A.


Jag såg så jävla ful ut på bilden, så mig får ni tyvärr inte se, men jag tror att ni klarar er ;)

Kommentarer
Postat av: Marreee

let the beat rock

2009-04-04 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0