School

Nu sitter jag i skolan. Har kort dag idag eftersom vi inte har Svenska B längre.
Jag satt på balkongen och åt frukost i morse, fast vi inte har några möbler där än, haha. Så jag satt där på golvet och lutade ryggen mot väggen med glajjerna på ;)
Pratade lite om studenten på klassrådet idag, och jag och Marris har ansvaret för att fixa musiken till flaket. Det kommer bli asbra ;)
Nu har jag förövrigt Samhällskunskap, men sitter och lyssnar på studentsånger på YouTube, hehe. Buuusigt.
Nu ska jag snart dra mig härifrån, har inget plugg som jag måste göra hemma nu tror jag. Så det är najs. Ska nog ta en promenad senare idag, det är ju så skööönt väder idag.
Ha en wonderfull day everybody.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0