Popcorn

God kväll kära läsare.
Idag har jag varit en riktig pluggis och har bara suttit och fokuserat på plugg i flera timmar. Känner mig riktigt duktig!

På lördag är det popcornfest på Ollan och jag ska dit med bästaste Marre. Är så jävla pepp så det är inte sant!!! Hoppas det håller i sig till helgen, men det lär det göra :D Förut hade jag inte råd att gå ut, men lämnade tillbaka en tröja igår, så nu har jag lite mer pengar! Det var ett tag sen jag drack så det här ser jag fram emot :D Hehe, som det fyllo jag är ;)
Jaja, vi ska iallafall äga O'Learys. Det är ju lite som våran hemmaplan, hehe.


Kommentarer
Postat av: murran

ses i dimman vah;) SÅ GALET KUL! simma lugnt



p och k /kissimurran(marre)

2009-04-22 @ 01:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0