Jävla skitskola

Heej. Änligen orkar jag blogga.

Kan börja med att klaga på skolan. Igår kom jag till skolan 08.10. Vi skulle börja 08.20, men 08.30 så såg jag att läraren var sjuk. Då väntade alltså ett 3½ timmars hål tills nästa lektion.

Idag kom jag och M till skolan vid 08.40.Vi skulle börja 09.00. När vi kommite fram så börjar jag fundera. Ingen i våran klass var vid våraskåp, inga i cafeterian och inga åkte med samma buss som oss. M messar L och frågar om vi har lektion. Men tydligen har vi ingen samhälle eller geografi alls 2 veckor framåt p.g.a. FN-rollspelet!

Hur stor är chansen!? 2 jävla dagar i rad! Kan inte skolan på något sätt kontakta oss när något sånt här händer? Eller iaf skriva det på tvn? Eller så kan ju någon snäll i min klass kanske meddela det på något sätt typ igår? Men nej nej. Det är inga alternativ..

Jaja, slutade vid 12 iaf, då drog jag och M ner på stan. Där åt vi på Nancy's och sen shoppade vi, som vi egentligen inte skulle. Jag köpte en kjol på H&M. Jag behöver lite mer somriga kläder nu. Jag har bestämt att jag inte får köpa något svart, om det inte är ytterst nödvändigt då.

Bild på kjolen kanske kommer up ikväll. Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och vila i soffan ett tag. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0