Jag ska pissa på din grav, tillsammans med min nya

Det här kanske var bra. Jag fick panik där ett tag, men nu är de över. Jag känner mig nästan lite glad. Faktiskt.
Är glad att jag har Marre som orkar lyssna iaf <3

Idag var det en kort dag i skolan. Eller, jag valde det. Orkade inte gå på median. Så jag och Marre åkte ner på stan och åt, sen drog vi till Skärholmen. Fittja-bussen is typ the place to be, hehe.
Kollade lite i affärer och sådär, trevligt. Men blev jävligt trött.

Nu sitter jag här och ska strax lämna över datorn till min lillebror. Min dator fungerar nämligen inte här hos mamma. Eller ja, den fungerar ju, men internet krånglar.

Btw, vet ni vilken låt texten i min rubrik kommer ifrån?

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marre

Klart jag lyssnar <3

2009-04-28 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0