Finbesök

Har ingen lust att blogga idag egentligen. Men har inget annat för mig, så jag gör det ändå.

Idag var jag nära att få en ångestattack igen. Sist var för kanske 1 månad sen. Jag kände verkligen att den var påväg att komma. Det var precis innan jag skulle ha psykologiprov och jag ville verkligen inte missa det, så jag försökte att "få bort den" eller vad man nu ska säga. Jag lyckades inte helt, så under provet så satt jag och hade ont i ryggen och lungorna. Kunde inte riktigt koncentrera mig, men jag hoppas att det gick bra.

På väg ner till stan efter skolan så gick allt över som tur var. Jag och Marre skulle lämna böcker på bibblan och då stöter vi på världens jobbigaste ungar. Dom håller på och kaxar så till slut pekade jag fuck you till en utav dem. Då jävlar blev det liv i dem ska ni veta! Shit asså. Och deras "lärare" eller vad man nu ska kalla henne frågade oss vad vi höll på med. Man ba VA!? Vad VI höll på med??? Håll koll på vad dina jävla ungar håller på med istället! Kärring.
Jaja, skit samma.

Nu har jag helg kan man säga. Har ingen Svenska B längre, så det har vi inte imorgon. Läraren i filosofi är borta och vi har eget arbete i geografi, så man kan säga att jag är ledig imorgon :)
Men jag längtar nog mest till lördag, när jag och Marre ska ut. Kommer blir hur kul som helst. Som vi alltid har i och för sig ;) Men nu är jag taggad till tusen!

Nej, snart ska jag bege mig mot matbordet och äta fläskfiléwok, för idag har vi nämligen finbesök. Min bror är och hälsar på ;)


Jag och min storebror när vi var små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0