Shopping

Jagh drog med Erik på stan, vilket han inte tyckte om. Hittade en tröja, lite orange-färgad sådär. Tycker inte riktigt om orange, men själva designen var snygg, och den enda i min storlek var orange. Kan lägga upp bild på den sen.
Köpte även hårfärg. Det börjar bli höst, och en lite mörkare färg i håret behövs tycker jag. Hårfärgen jag har nu ser ju inte så rolig ut, med tanke på att jag och min klasskompis Carolina slingade håret på varandra i somras.

Men men, nu ska jag surfa vidare, och kolla lite bloggar!
Ha det bra.


Jag och min klasskompis Marianne påväg hem efter en lunch på Nancy's efter skolan

Kommentarer
Postat av: marreee

snygga tjejer där;)

2008-09-16 @ 19:32:08
Postat av: Ellinor

marreee: Ja, lätt snyggast ;D

2008-09-16 @ 23:35:16
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0