Dagen idag och veckan framåt

Dagen har bestått av skola, plugg och vila.
Är fortfarande seg efter i lördags, konstigt eftersom jag sov 4 timmar på dagen igår och 8 timmar i natt.
Men men. Imorgon har jag ett test/prov i Foto A. Inte så svårt kanske, men jag måste nog plugga lite mer innan jag går och lägger mig.
Det har inte hänt något mer speciellt i min tråkiga vardag.
På onsdag har vi temadag, eller "studiedag" som jag sa till min pappa. Det betyder alltså att jag tänker stanna hemma.
På torsdag ska vi ut i skogen hela dagen. Hagaparken i Stockholm. Jag undrar vad den skogen har som inte andra skogar i Södertälje har. Ska iallafall dit för geografin. Fattar inte riktigt vad vi ska göra bara.

Det betyder alltså att den här veckan kommer gå fort, och på torsdag kommer Carin! Jag har inte träffat henne sen hon åkte till Cypern i somras. Ska bli skönt att få träffa henne. Det har ju hänt en del sen dess, så jag hoppas att hon orkar lyssna på mitt tjat :)

Nu ska jag försöka plugga lite till.


Carin och Johan på min 18-års fest i somras




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0