Tredje dagen

Tredje dagen på praktiken.
Min handledare är inte här idag, så jag får sysselsätta mig så gott jag kan. Mina första tre arbetstimmar satt jag och redigerade bilder samt besökte varenda jävla sida som finns på internet. Ganska tråkigt med andra ord. Nu är det bara 2 ½ timme kvar tills jag slutar, då ska jag hem för att kl. 17.30 befinna mig på min skola för utvecklingssamtal med Lotti Walther. Som tur är så följer mamma med mig, Lotti kan vara lite scary ibland förstår ni. Speciellt när hon har vaknat på fel sida.
Nu har jag också möjlighet att hämta grejer i mitt skåp som jag behöver. Men jag tror inte att jag behöver någonting. Men jag kommer bli så jävla arg om jag kommer på något som jag har glömt efteråt.

Nej, nu ska jag fortsätta att skriva på en artikel om avdelningen min mamma jobbar på här på sjukhuset.
Lägger upp bilderna jag tog igår lite senare när jag verkligen inte har något att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0