Trött

Goddag.

Jag är så sjukt trött idag. Har pluggat sen jag kom hem och jag håller på att få skrivkramp. Har svenskaprov på fredag, not so fun.
Men snart är det helg och lov! Det är bara två dagar kvar, men imorgon kan egentligen inte räknas som en skoldag. Ska på fotot en stund på morgonen, men jag måste gå lite tidigare för att förbereda intervjun som vi ska ha på TV-lektionen. Jag är så jävla spänd och nervös. Tyvärr får jag inte säga vem det är vi ska intervjua, det är en hemlis ;) Men jättekul ska det bli iallafall. Slutar efter det, så det blir väl vid tolv-ett-tiden.
Sen är det fredag, och fredagar brukar alltid gå snabbt :)
Nej, nu ska jag kolla lite andra bloggar. Men ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hoppas att intervjun gick bra :)

<3

2008-10-23 @ 15:20:11
Postat av: Ellinor

Carin: Han kom aldrig :( Men vi ska till skolan på torsdag och då ska han iaf komma :D

2008-10-25 @ 15:07:12
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0