Gårdagen

Sammanfattning av gårdagskvällen:
Förade hos Marre med henne och Malin från Älvsjö. Sen kom Jennifer ett tag innan vi skulle åka. Hade fett ont vid lungorna, typ som håll. Malin hade det också, så jag trodde att det inte var så farligt. När vi gått på bussen och har åkt en bit så känner jag att jag inte får någon luft. Vi plingar och går av vid Södertälje Sjukhus. Jag lägger mig på bänken vid busshållsplatsen och kan seriöst inte andas. Jag trodde att jag skulle dö. Det enda jag fick fram var ett hest "Marianne, seriöst". Jag kippade efter luft och dom ringde 112. Dom sa åt oss att gå in på sjukhuset, hur lätt är det att gå när man inte kan andas? Jag satte mig upp, och ut kom all dricka jag druckit den senaste timmen, najs. Men men, efter det mådde jag bra, så vi fortsatte ner mot stan.
Det var kul till en början, men alkoholen började gå ur mig, så vid halv två åkte jag hem med Erik och sov där.

Här kommer lite bilder.













Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

puh! vad otäckt! skönt att du mådde bättre sen igen!



vad fin du är i håret gumman, du har jättefint hår.



kram!

2008-10-26 @ 21:02:11
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja jag tycker då att det ser ut som att du har jättetjockt o fint hår!



kika gärna in tävlingen på min blogg, du kan vinna en fin skinnväska!



kram!

2008-10-27 @ 14:37:37
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0