Dööör

Sitter här och dör.
Har absolut inget att göra, och det finns inga arbetsuppgifter åt mig. Gaah. Slutar kl 16, vad ska jag göra fram till dess? Om jag slutar tidigare så kan Erik hämta mig på vägen från jobbet, men jag vet inte om jag vill fråga det, eftersom jag ska vara ledig imorgon.

Erik fyller hela 19 år idag också, liten pojke har blivit stor. Blir fika hos honom ikväll, sen ska han få sin stora present av mig. Tihi, han har ingen aaaning om vad det är för något.
Sen ska jag sova där, sover kvar när han åker till jobbet. Sen åker jag hem när jag vaknat och sådär, och då ska vi börja flytta lite grejer till mammas lägenhet..
Kan inte tänka mig att vi ska flytta, redan imorgon också. Jag kommer inte fatta det förrän då.
Men men, på kvällen blir det utgång. Föris hos Marre eftersom hon är home alone. Kommer bli kul, men jag ska ta det lungt eftersom vi ska flytta hela dagen på lördagen, plus att det blir utgång då också, fast i Sthlm. Föris hon Jonatan och sen Viperroom.

Kommer vara såå död på söndag. Då ska jag och Carro ta en prommis också, det kan ju vara ganska skönt, så att man inte sitter instängd hela dagen.

Jaja, nu ska jag fortsätta att ha tråkigt. Ciao.


Mitt skrivbord igår eftermiddag, med en kopp varm choklad med grädde vid sidan om :)

Kommentarer
Postat av: Mr. J.

Du är iaf ledig imorn!! Kl är fan mkt borde sova :(

2008-10-10 @ 00:31:17
Postat av: Ellinor

Mr. J: Jaa, skitskönt. Du ska inte springa runt i Rönninge om kvällarna Jonatan ;)

2008-10-10 @ 12:16:09
URL: http://regnvatten.webblogg.se/
Postat av: Fru Evelina

tack för din kommentar! ska läsa upp den för fredrik nu, för jag har verkligen inte fått bra vibbar från södertälje och då har jag ändå bara åkt igenom vid e4an! men då är det lite som jag trodde med andra ord =)



kram och ha en bra helg!

2008-10-17 @ 19:29:16
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: isabella

Jag kan inte RIKTIGT hålla med om det du säger om tälje. är själv uppvuxen och bott i tälje i 20 år. Visst har det blivit stökigt och det är mkt invandrare.

Men det beror också helt på vart i tälje man bor eller rör sig. Och man ska inte gå ensam nånstans i sthlm området eller huvudtaget i sverige.

men jag förstår precis hur du menar men tycker att du överdriver en anning.

Men det är inte bara invandrarnas fel att det är stökigt. tälje borde se över sina resurser för att ta emot invandrarna och inte lägga ner fritidscentrum osv. då har ungdomarna ingentans att ta vägen och då blir det bråk och stök. Men så är det överallt...

Men bortse från allt det så är tälje en underbar fiin stad men många möjligheter. :)



2008-10-17 @ 20:38:23
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: jag igen

när du skriver något någonannan tycker olika måste du kunna ta kritik utan att hugga tillbaka.

alla har vi olika kunskaper om livet och därmed olika syner.

Att du tycker en sak är helt normalt men jag måste ändå få komma in med min åsikt eller hur?

Sen att jag tyckte du överdrev på kommentaren jag läste står jag för. För det är vad Jag tyckte.

Jag har en hatkärlek till min barndomsstad och älskar att komma tillbaka och hälsa på vänner och familj. Sen väljer man vad man vill se. :)

2008-10-20 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0