Andra dagen på praktiken

Andra dagen på praktiken. Fick scanna 2 timmar på morgonen. Nu har jag lunch, som dock slutar om 5 min, men ändå!
Sen ska jag gå och fota antingen höstbilder eller konsten som finns på sjukhuset. Vet inte om jag orkar gå ut idag, kanske gör det imorgon istället. Jag kanske kan hälsa på min mamma som jobbar på uppvaket när jag går runt. Om hon har tid alltså.

Glömde berätta igår att jag har mitt egna lilla skrivbord här, med en Mac och en PC. Ett gäng nyvässade pennor och rosa post-it lappar har jag också. Myyys. Dock har jag ingen papperskorg, men det gör inget, haha :D

Nej, nu slutar min lunch om 1 min, så jag ska börja arbeta.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du är på södertälje sjukhus kan du ju hälsa på min mamma ;) hon jobbar på dagvårdsavdelningen! :P

2008-10-07 @ 20:21:29
URL: http://josephinnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0