Tack

För första gången på ett tag så vaknade jag och mådde bra. Hade en jättebra dröm och den höll mig på bra humör hela dagen!

Vi var på Södertörns Högskola idag. Vi fick reda på det på morgonen när vi kom till skolan. Känndes ganska onödigt då jag inte har några planer på att plugga vidare just nu. Men gratis fika fick man ;)

Imorgon ska jag luncha med Marre på stan, ska kanske kolla på lite julklappar också om jag orkar. Kanske köper något att ha på mig på kvällen för då blir det (om det blir som planerat) utgång! Känner mig taggad, och det ska bli kul :)

På söndag ska jag och Carro till friskis igen. Ska gymma lite. Sen ska jag baka pepparkakor, det är ju första advent!

Jag vill bara säga tack till alla som bryr sig om mig och stöttar mig genom det här. Det här är bland det svåraste jag någonsin tvingats gå igenom, men med hjälp av er så har jag insett att livet inte tar slut. Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0