Lång dag

Dagen har gått segt idag. Började dagen med att trängas på bussen. Träffade på Elin där, roligt att ha någon att prata med istället för att stå där och vara irriterad över att någon kör armbågen i sidan på en.
Hade foto, betygssnack. Eftersom alla som går i min klass ligger efter (läs: inställda lektioner), så hade han inte så mycket att gå på. Så han satte G på mig, men han tyckte inte att jag skulle vara nöjd med det eftersom han trodde att min ambition var hög.
Sen var det TV. Redigerade bara. Inget speciellt hände.
Avslutade skoldagen med geografi, som förövrigt går jättebra för mig just nu! Satsar på ett högt betyg på provet, om man nu kan få högre än G.

Efter skolan åkte jag ner på stan. Köpte en stickad lång tröja på H&M. Är väldigt nöjd. Lite synd att den bara fanns i svart, hade velat ha en i en annan färg.

Åkte hem, kollade på tv, lagade middag, tränade, och ja, nu sitter jag här. Ska ta en snabbdusch, sen ska älskling ringa mig <3

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0