Gårdagen

Gårdagskvällen blev lite av en besvikelse. Jag hade sett fram emot att gå ut, men det slutade med att jag inte gjorde det. Jag hade ju mina anledningar..

Satt och tjurade resten av kvällen eftersom hela min helg var förstörd. Men vid 02.30 åkte jag hem till Martin och tittade på film med honom, Jonas och Jacob. Så hela helgen var iaf inte åt helvete. Sov där, typ 4 timmar så jag är något trött nu.

På vägen hem från Martin gick jag förbi en typ mördad and. Den låg på rygg och någon hade käkat upp inälvorna och skit. Såg hela skelettet. Blä.
Sen såg jag en mås som hade fastnat i en taggbuske och dött. Usch på det också.



Nu vet jag iaf hur du känner och vart du står. Men du kunde ha varit lite snällare igår. Du verkade inte bry dig ett skit om mig. Om inte Martin hade ringt så vet jag inte vart jag hade varit idag, antingen där uppe eller här nere. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0