Friskis


Kort skoldag idag, som alla andra måndagar. Slutade vid 12, åkte hem och sen gick jag och Carro till friskis. Köpte månadskort, och sen gymmade vi lite. Det var riktigt skönt, och jag känner redan av lite värk i kroppen. Ska dit fyra gånger till den här veckan, haha.
Eriks kompis Jonas var där. Kändes lite konstigt, jag vet liksom inte vad jag ska säga.. Vill ju inte låtsas att allt är som vanligt och att jag mår bra, för det gör jag ju inte.. När vi skulle gå så vinkade han tydligen, såg inte det, och nu kanske han tror att jag är värsta bitchen.. Hoppas att han inte läser det här bara, lite pinsamt då.

Jaja. Slutar 17.00 imorgon, och kl 18.30 ska vi på core/spinning. Hektiskt schema kan man säga :P



Kommentarer
Postat av: jonas

nejdå, det e klart jag inte tror:)

vi kan ju låtsas som om jag inte läste det:O hoho



2008-11-25 @ 02:45:31
URL: http://hejjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0