Födelsedagsmiddag

Hejsan!
Nu har jag äntligen lust att blogga. Tog ett tag innan lusten kom fram.
Sitter och tittar på "första andra tredje", det där antikprogrammet med Ernst. Tycker att det är ganska intressant faktiskt.
Ska snart pallra mig till Axéns för att handla. Måste bara få upp mitt feta arsle ur soffan. Okej, mitt arsle är inte så stort. Men men. Sen ska jag ta en dusch för att sedan förbereda mig för Carolinas födelsedagsmiddag ikväll. Det ska bli riktigt trevligt. Vi ska till O'learys sen, det är ju halloweenparty idag. Jag ska inte klä ut mig värst mycket. Ska bara ha ett par lysande horn på skallen, som blinkar dessutom..



Igår var jag hemma hos Erik. Hans mamma kom och hämtade mig vid två, och då åkte vi hem till henne och fikade. Det var trevligt och skönt att få prata av sig lite. Hon är så söt som bryr sig om mig.
Sen kom Erik. Vi gjorde inte så mycket, lagade lunch. Då kom hans mamma hem efter att ha varit och handlat, och då hade hon köpt en blomma till mig och choklad till mig och Erik, så söt hon är!
Lite senare åkte vi och hyrde film. P.S. I love you och The eye. Jag hade för höga förhoppningar på P.S. I love you, och det gjorde att den inte var bra. Men The eye var riktigt bra faktiskt.

Nej, nu ska jag kolla lite andra bloggar innan jag ska gå och handla. Ha en riktigt bra och skön lördag allihopa. Vad ni nu än ska göra :)

Kommentarer
Postat av: Josephin

Jag vet inte riktigt vart faktiskt:P Haha. Har aldrig vart där och tittat, men ska dit på måndag så då lär jag märka det ;)

2008-11-01 @ 18:20:02
URL: http://josephinnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0