Andra dagen..

Andra dagen utan den jag älskar mest i hela världen. Saknaden är oerhörd. Jag står inte ut.. Om jag någonsin skulle ta livet av mig så skulle det vara nu, men det tänker jag inte göra.. Hoppas bara att han ändrar sig. Men jag får inte hoppas på för mycket, men jag gör det ändå. Min hjärna är forfarande inställd på att det alltid ska vara du och jag <3

Måste gå nu, för jag ska ta en powerwalk med Carro och rensa tankarna lite. Kan vara bra att få lite luft eftersom jag suttit ganska mycket instängd i helgen.

Massa kramar till er som bryr sig!

Kommentarer
Postat av: C

Hej du. Vet att det inte hjälper dig just nu, men jag vet hur det känns. Det är farligt att låta en person bli ens allt, för det gör så otroligt ont när han inte finns där längre sen. Ett tomrum och en jävla hopplöshet som inte går att beskriva med ord typ.. Men vet också att det blir bättre :) Hur mycket man än tvivlar på det, så blir det det.. Förr eller senare. Du kan iaf vara glad att du har dina vänner kvar, det finns de som glömmer bort sina vänner när de blir tillsammans med en kille. Då står man där ensam sen. Du har fortfarande dina vänner och din familj, det är dem du får leva för nu! :)

2008-11-16 @ 14:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0