Fredagskvällens bravader

Det blev en lång dag igår. Dagen började med skolavslutning i aulan med dans, julspel och sång. Sen fikade vi i klassrummet.
Efter det drog jag och Marre en repa på stan ;)

På kvällen åkte vi till Sarah som fyllde 18! På bussen till stan märkte jag att jag glömt min mobil. Fan.. Kände mig så jävla handikappad :P
Middagen hos Sarah var iaf trevlig. Det blev tacos och sen marängtårta till efterrätt. Riktigt gott var det!
Pappa hämtade mig, Marre och Carro vid nio, då åkte jag hem och fixade lite grejer innan jag och Marre åkte och träffade Marcus och hans vän för förfest.
Vid halv tolv gick vi därifrån till Ollan. Där var det massa människor jag kände. Skitkul faktiskt. Tiden gick alldeles för fort.

Efter krogen var det efterfest hos Ousman. Jag däckade i typ en halvtimme när vi kom dit, haha.
När vi skulle sova så fick jag och Marre dela säng med Ousman. På något vis så slutade det med att han låg i mitten, varför vet jag inte :P
Ingen utav oss kunde hålla käften så vi somnade inte förrän vid 08:30. Haha, minns inte när jag skrattade så mycket senast.

Så kvällen blev ändå ganska lyckad :) Snart är det den 25e, sen 27e. Då kör vi igen ;)


Kommentarer
Postat av: marre

bäst på fest typ haha. partyprissar iaf :)

2008-12-20 @ 20:23:50
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/
Postat av: marre

bäst på fest ;)

2008-12-20 @ 20:33:28
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/
Postat av: marre

oj de blev fel:p

2008-12-20 @ 20:34:54
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0