Tvångsinlägg

Detta är ett tvångsinlägg under hot av Marre, haha. Nejdå, så farligt är det inte.

Igårkväll gick jag hem till Blixt. Vi kollade på Mamma Mia-filmen (såååå jävla braaa!!!). Sen hann vi inte göra så mycket mer innan vi gick och la oss.
Sov sjukt länge i morse. Men vaknade några gånger ibland och pratade med Blixt, haha. Men vi gick väl upp vid 15.00 kanske.
Då lagade han lunch, det var asgott. Jag åt liksom till och med stora lökbitar som jag aldrig annars äter. Grattis Blixt, du har fått mig att börja äta lök ;)
På vägen hem från honom så gick jag förbi Willys och handlade lite grejer som jag behövde.
Det var fan askallt, så kallt att jag fick ont i huvudet, det ni.
Väl hemma så gjorde jag marmelad (kreativ jag vet) som jag ska ge till farfar i julklapp. Den blev fan asgod. Jag förvånade mig själv faktiskt.
Kl. 21.00 kom Heartbreak Hotel, och den filmen är så jävla pinsam men rolig! Såg den med mamma, hon tyckte att den var skitkul, haha. Sen har jag inte gjort så mycket mer denna dag.



Imorgon ska jag julstäda mitt rum... Sådär lagom kul faktiskt. Men jag ska väl gå och lägga mig så småningom. Natti.

Kommentarer
Postat av: marre

hehehe jag får alla att gör de jag vill,alltid ! ;D

2008-12-22 @ 09:45:40
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0