Titanic

Det har varit en skön måndag. En skön start på den sista veckan på lovet.
Dagen började med svenskaprov. Sjukt svårt, men jag får iaf G. Det är huvudsaken just nu.
Efter det var det klassråd och sen åkte jag ner med Marre på stan och hadlade lite grejs.
När jag kom hem så skulle farmor och farfar precis komma ner (dom bor två våningar över oss) och fika. Så jag fikade med dom en stund.

Vid fyra-tiden åkte jag till Blixt. Vi tog en prommis till Willys och handlade mat till taco-pizzan som han gjorde. Den var god, ifall någon undrade, men så är han ju kock också så jag förväntade mig inget annat, moahaha.
Kollade på Titanic, eftersom han aldrig sett den. Helt sjukt, det är en såndär film som man måste ha sett.
Åkte hem vid halv elva och nu sitter jag här. Ska snart sova för jag känner hur linserna håller på att torka in i ögonen, najs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0