Sushi

Här sitter jag med en handduk runt huvudet. Ikväll ska jag ut igen. Lisa fyller 18! Jag ska inte ha så höga förhoppningar, för då slutar det oftast sämre än vad man förväntat sig. Men kul kommer det bli iaf!
Jag har tillbringat hela dagen till att börja titta på SATC-boxen som jag fick i julklapp. Det är en sån skillnad på hur de ser ut i början emot vad dom gör i filmen. Haha.
Till middag idag blir det sushi. Har aldrig ätit det så det ska bli intressant att testa :) Har alltid bojkottat det av någon anledning men det kanske är gott!



Jaja, nu ska jag ta på mig mjukisbyxor och ringa Carin. Sen ska jag börja göra mig iordning :)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Puss

Kommentarer
Postat av: marre

duktit med sushi! :D

2008-12-27 @ 17:25:38
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0