Sjuuuuk

Fan vad dåligt jag mår. Jag tycker faktiskt riktigt synd om mig själv just nu. Jag är typ helt död efter i natt då jag bara sov i 4 timmar. Somnade runt 3 någon gång. Vet inte varför, kunde bara inte somna.
Så nu är jag hur trött som helst, har blodsprängda ögon. Sen har jag väl typ feber också. Jag har typ kallfrossa. Och som grädden på moset så tror jag att jag har urinvägsinfektion. Mums!
Jag fattar inte varför jag ens gick till skolan, mamma tyckte till och med att jag skulle stanna hemma, men jag sa nej. Så jag går hem när den här lektionen är slut. Japp.
Skulle egentligen träffa Blixt efter skolan, men jag får väl höra om han vill gå en stund på stan efter den här lektionen, om jag nu får tag på honom vill säga.

Jaja, nu ska jag fortsätta att må dåligt. Men ni andra får ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0