Plugg

God natt kanske man ska säga :P

Resten av lördagen spenderades med Marre. Vi chillade. Först var vi här ett tag, kollade lite youtube, haha. Efter att vi båda ätit så gick vi till Willys och handlade, mmmm. När vi kom hem till mig sen så spelade vi kort och sen monopol :D Haha. Efter ett tag slutade vi, för vi satte oss vid datorn istället, och efter att tag märkte vi att alla pengar och kort låg över hela spelplanen, så vi sket i att spela mer. Men jag vann säkert ;) Haha.
Åh, jag var övertrött där ett tag, precis allting var roligt, haha.
När Marre gått hem så pratade jag lite med Blixt. Efter det fick jag värsta rycket och började plugga :O Skulle egentligen plugga imorgon men jag kände att det skulle vara skönt att slippa det. Så imorgon kan jag vakna utan plugg i huvet :D Nu är jag redo för jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0