Min dag

Halloj!
Ligger i min säng och tittar på Bonde söker fru. Växlar lite mellan tv:n och datorn.

Min dag har varit helt okej. Var i skolan till kvart över två. Sen kom Eriks mamma och hämtade mig. Fick träffa älsklings-Tindra också. Hon är världens bästa hund <3
Vi pratade lite och sådär, och allt det här känns mycket bättre efter det. Hon körde hem mig, och det var lite jobbigt att säga hej då. Men när jag skulle gå så fick jag en jättefin blomma som hon köpt till mig :) Vi bestämde att vi skulle höras lite längre fram när dom varit och hämtat sin nya hund Nova :) Då ska jag få träffa den, och jag ser jättemycket fram emot det! Kommer ihåg när Tindra var liten valp. Hur söt som helst!

När jag ätit middag, som bestod av två pizzabitar, så tog jag en powerwalk med Marianne på 50 min. Gick skogsvägen till Moraberg och sen hem förbi Weda. Det var skönt med lite frisk luft. Nu är jag hur trött som helst.

Har kollat runt på blocket efter hundar idag. Blir så jävla sugen. Känner verkligen att jag vill ha något att ta hand om. Fan bara att min brorsa ska vara allergisk.. Jag vill jag vill jag vill! Ska ändå försöka övertala pappa, fastän chansen att jag ska få en hund är 0%.

Jaja, jag får väl fantisera vidare om en hund. Ska fokusera lite mer på tv:n .
Pusshej


Blomman jag fick

Kommentarer
Postat av: jonas

ja, den gör en verkligen glad:)

2008-12-04 @ 15:18:27
URL: http://hejjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0