Min dag so far

Hej hej. Jaha, vad ska man skriva om idag då? Min dag so far kanske? Ja, så får det bli.

Vaknade och tittade mig i spegeln, såg ut som en döing. Usch. Kunde inte somna igårkväll. Låg och tänkte på för mycket.
Men jag tog mig till skolan iaf. Hade en halvtimmes svenska då vi övade inför provet. Fattar typ ingenting.
Sen hade vi lunch då det var någon indisk gryta med ris. Helt okej, men jag kunde inte äta så mycket. Mådde typ illa och gör det fortfarande.
Efter lunchen hade vi klassråd i typ 20 min, sen slutade vi.
Efter skolan gick jag och Marre och fikade på Nancy's. Mådde fortfarande illa så jag tog en varm choklad med grädde. Men den kunde jag inte heller dricka, gjorde mig bara mer illamående. Thomas kom förbi ett tag också, typ 2 min, haha. Men men, det var trevligt :)



Efter Nancy's så köpte jag en utav mina fyra julklappar som jag har kvar att köpa. Och Marre köpte en fisk på rea-pris, haha. Värsta impulsköpet.
Sen skulle jag köpa min julklapp till Marianne, så hon fick gå in på H&M. Men när jag skulle köpa den så hade dom inte det jag skulle köpa (kan inte säga vad eftersom jag vet att M läser min blogg ;))
Så vi åkte hem. Väl hemma tittade jag på de två nyaste avsnitten av The Hills, och det är så sjukt bra!!! Man vill typ byta liv och bara leva som dom gör. Dom verkar ju ha det så jävla bra.
Jaja, sen satte jag kristyr på mina pepparkakor som jag bakade igår. Och efter det så beställde jag M:s julklapp på internet, plus resten av mina julklappar. Hoppas bara att M:s present hinner komma innan vi ska ha våran egna lilla julafton med Carro, Lisa och Sarah.

Efter det har jag inte gjort så mycket. Åt lasange med mamma alldeles nyss. Nu ska jag hitta på något annat :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0