Min dag

Hej hej.
Vad ska jag skriva om då? Jo, min dag naturligtvis. Finns ju typ inget annat att skriva om.
Började skolan tolv. Slutade typ kl. 14. Hade frivillig lektion i Foto. Så jag åkte ner på stan efter skolan. Köpte en kjol som jag nog ska ha på fredag om vi går ut. Efter det åkte jag hem till Blixt ett tag. Det var trevligt. Vid halv sju gick jag till Axens och hämtade ett paket, med Marres julklapp i bl.a, tihi. Sen gick jag hem och åt. Sen dess har jag pysslat lite här hemma och nu går Titanic på tv, haha. Jag som såg den igår. Ligger och slötittar lite på den nu medan jag sitter vid datorn.

Mer än så har jag inte tänkt att göra ikväll. Så ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: Martin

Varför slösa tid på Titanic när det finns OTH?? ;) haha helt sjukt inne i den serien för the moment. Kram

2008-12-17 @ 14:14:38
Postat av: Ellinor

Martin: Titanic är den bästa filmen som finns :O Och jag följer inte OTH längre, ser bara någon avsnitt ibland ;P

Kram

2008-12-17 @ 15:23:03
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0