Lucia

Glad Lucia! Haha, eller vad man säger.

Min lördag har varit ganska lugn hittills. Vakande tidigt och gick hem till Blixt. Var där några timmar innan han skulle åka till jobbet. Sen gick jag hem, och nu sitter jag hääär. Väntar på att Marre ska komma hem från stallet. Sen ska vi hänga.

Imorgon blir det en plugg-dag för min del. Har fortfarande inte gjort Nationella i Svenska så jag måste skriva mitt tal. Men jag kom på att vi har ju prov i Svenska på måndag, så när ska jag göra muntliga då? :S
Sen måste jag plugga Foto A, var sjuk i torsdags och har lite att göra inför uppgiften vi ska göra. Men men, det är inte så jobbiga saker. Dessutom kommer min kusin, moster och hennes man hit imorgon på fika. Det var ett tag sen jag träffade dom så det ska bli trevligt :)

Annars verkar den sista skolveckan bli lugn. Någon dag ska jag hem till Blixt, vi ska se Titanic (som han aldrig har sett!!! Oacceptabelt!). Ska bli treeeevligt. Sen fyller ju Sarah år på fredag så då ska vi fira henne! Om det inte blir utgång då så ska jag kanske träffa Marcus på kvällen tror jag. Och då ska Marre med, har jag bestämt hihi ^^, Trevligt trevligt.

Nej, nu ska jag äta två mandariner och hoppas på att förkylningen snart försvinner.
Ha en fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: marre

klar ja e på!:D

2008-12-13 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0