Lite extra sömn

God kväll.

Ligger i min säng och tittar på vänner. Har precis packat för att åka till mamma imorgon. Innan det var jag i tvättstugan en sväng och plockade ihop all tvätt.

Idag har jag pluggat rätt mycket, det var ett tag sen, haha. Skrev två av mina tre alster till svenskan som ska in innan jul, och så skrev jag geografiuppgiften som vi fick idag istället för att ha lektion. Så det känns skönt. Måste bara göra klart den tredje svenskauppgiften och sen skriva mitt tal till Nationella muntliga i Svenska. Har inte gjort det än, men jag lär få göra det någon gång nästa vecka, och då ska jag vara redo :)

Ikväll måste jag gå och lägga mig tidigt, jag har sovit så dåligt hela veckan, och imorgon kommer jag behöva vara vaken länge, så det kan vara bra med lite sömn.
Men först ska jag se "Du är vad du äter" och sen ta en dusch. Sen blir det sängen!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Kl börjar bli mycket å du är fortfarande vaken :P

2008-12-04 @ 22:32:19
URL: http://westerback.org
Postat av: Ellinor

Haha, jag vet.. Jag är alltid uppe längre än vad jag säger att jag ska vara :(

2008-12-04 @ 22:42:47
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0