Jag = Smartass

Har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva.

Kan berätta att jag råkade spärra mitt bankomatkort idag. Inte bland det smartaste jag gjort. Jag var helt säker på min kod, men efteråt när jag slagit den tre ggr så kom jag på att det var mina fyra sista siffror i mitt personnummer som jag slog. Smartass I know. Kan vara för att jag alltid handlar på kortet och aldrig tar ut pengar.
Men men, nu får jag inte använda mitt bankomatkort på en vecka. Och min restlön från McDonald's som kommer imorgon :( Jag får låna pengar av mamma och pappa så länge.



Snart är det julafton, och jag har ingen julkänsla i kroppen what so ever. Känns lite tråkigt. Skulle vara bättre om det infann sig lite snö på marken. Men julkänslan växer väl bort ju äldre man blir är jag rädd för. Jag som älskade julen förut.

Men något jag längtar riktigt mkt till är Juldagen. Jag har laddat riktigt mycket nu. Ingen pengagräns då inte. Det är ju bara en dag om året ;) Moahaha. Det kommer bli kuuuul.

Kommentarer
Postat av: patrik

jobbar du på donken fortfarande :o trodde du slutade typ direkt efter att du började? nån som sa de till mig, men minns inte vem :p

2008-12-22 @ 22:19:11
Postat av: Ellinor

patrik: Du har så rätt så. Men nu får jag pengar som jag inte har fått, typ semestersättning och skit :P

2008-12-22 @ 22:45:26
URL: http://regnvatten.webblogg.se/
Postat av: Jossan

så det är restpengar det kallas? Jag trodde de hade sovit för lite och råkat blanda ihop mig med någon annan och att jag var tvungen att lämna tillbaka pengarna, så dum är jag ;)

2008-12-23 @ 01:39:06
URL: http://jossansmonologue.blogg.se/
Postat av: Josephin

Vart ska ni ut nånstans? ;)

2008-12-23 @ 13:29:42
URL: http://josephinnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0