Done

KLAAAR



Byebye

Jalla jalla

Sitter här med handuken runt huvet och badrocken på kroppen. Dags att jalla lite, ska ut i hufvudstaden ikväll ;D


Fredag

Jaa, då var det fredag igen. Veckan har gått både snabbt och långsamt på något sätt. Och skoldagen avslutades med en konsert som musiktreorna höll i. Dom var riktigt duktiga, speciellt killarna blev jag väldigt överraskade över, så credd till dom ;)

Efter skolan drog jag och Marre ner på stan en stund. Fyllde på pengar på mobilen (thank god!) och köpte ny mascara. Var verkligen i sista minuten. Tur att studiebidraget kom idag.
Sen bar det av hem, Marre hjälpte mig lite med vad jag ska ha på mig imorgon på krogen, men kände inte riktigt att det var jag, men jag får se ;)
Sen packade jag alla mina grejer innan jag for hem till min kära mor. Väl här åt vi middag, bestående av kebab, mums ;)
Och nu sitter jag framför tv:n med min kära dator i knät.


My precious ;)


Och imorgon som sagt ska jag ut med bästa Marre till Sthlm! Kommer nog bli roligt :)

Och nästa vecka från och med tisdag så är jag ensam hemma till söndagen. Ska bli riktigt skönt.
På fredagen ska jag och Marre lana (hahahaha askuuul!) och på lördag blir det utgång med förfest (och kanske efterfest) hos mig. Om ni vill komma så fråga ;)

Nu känner jag inte att jag har något mer att skriva. Återkommer antagligen imorgon!

Ha en trevlig fredag!

Hultsfred 09

Nu är den min, biljetten till Hultsfredsfestivalen 09!


Elov & Beny - Singel och sökande

Haha skönaste låten! Videon är ganska seg i början, men man kan ju hoppa fram ;)



Gran Canaria it is!

Idag när klockan ringde vaknade jag med världens huvudvärk, plus illamående. Jag snoozade 10 min för att det kanske skulle försvinna, men det gjorde det inte, så jag bestämde mig för att stanna hemma idag.
Det var riktigt skönt, sov ända till halv två. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Måste plugga lite sen. Men det går ganska snabbt.

Jag har iaf bestämt mig för att åka till Gran Canaria och strunta i skivan. Det är ju som Lisa sa "bara en uppvärmning till studenten". Så jag lär ju inte missa en massa. Känns som att jag kommer ångra mig efteråt om jag inte åker. Men det ska bli kul! Har kollat runt lite på internet efter en ny bikini, och jag tror jag har hittat en som jag vill ha. Ska bara fråga mamma om hon är villig att betala den, för jag har en del utgifter nu.. Booring. Måste köpa massa "nödvändiga" saker, som smink, deo m.m. Inte så kul kanske.



Här är iaf lite bilder på hotellet vi ska bo på.
         

Dagen so far

Hej hej!

Jag var jävligt trött i morse när jag skulle upp. Det börjar bli en vana. Men skoldagen flöt på ganska bra, och det blev ännu bättre när det var pannkakor till lunch ;)

Jag kollade precis klart på Hipp Hipp Hora. Den är så hemsk egentligen. Att det finns så hemska människor i verkligheten.. Det är sjukt. Men det slutade ju bra, som det alltid gör i de flesta filmer :)

Nu ska jag titta på Bonde söker fru - Bröllopet. Kommer inte ihåg vad han heter, men den dryga bonden ska iaf gifta sig med Emma, efter ett halvår. Känns ju lite hastigt sådär. Dom lär ju inte ha sett alla sidor hos varandra än. Men men, det är deras val. Juste, Magnus hette han visst.

Tomt skal

På senaste tiden har jag känt mig som ett tomt skal.. Kroppen lever men själen och sinnet finns någon annan stans. Jag känner mig liksom som en zombie. Jag försöker att inte visa känslor, men inombords så skriker jag. Och idag kunde jag inte hålla det inne längre. Alla känslor vällde över på en gång.. Vad fan ska jag ta mig till? Allt skulle kunna vara bra, men det är inget som jag har kontroll över..



Dagens I-landsproblem

Fan vilket jävla dilemma jag har hamnat i.. Mamma ringde för ett tag sen och sa att hon och min moster beställt en resa till Gran Canaria,  och att jag och min lillebrorsa ska med. Självklart blev jag skitglad, har varit jättesugen på att åka utomlands. MEN, den veckan dom bokat så infaller också min studentskiva! Helvete. Vad fan ska man välja? Vill ju inte precis tacka nej till en utomlandsresa, men studentskivan händer bara en gång i livet.
Har en vecka på mig att bestämma hur jag vill göra.. Hjälp mig, vad ska jag göra?


Let's Dance-kväll

Så, nu är jag hemma efter övningskörningen, och det gick väldigt bra. Man märker att det går framåt. Idag fick jag köra lite grann på väg. Lite läskigt, hehe. Men det gick bra.

Men men, helgen då. I fredags var jag med Marre. Vi kollade Let's Dance, åt kladdkaka och hade allmänt kul. Haha, bästa kvällen på ett tag.
Det blev lite bilder den kvällen, haha.

    

Övningsköra

Dålig uppdatering, jag vet. Men nu ska jag ut och övningsköra, när jag kommer hem kommer jag troligtvis uppdatera om vad som hänt i helgen!


H&M



Den här fina provade jag på H&M igår efter att jag varit hos Optikern. Tyvär skrek plånboken åt mig att jag inte fick ta med den hem :(

Gammal låt

Gud, kollade runt lite på YouTube och hittade en låt. En gammal låt som jag jämt lyssnade på när jag var ledsen när jag gick i typ högstadiet. Jag gråter när jag lyssnar på den, inte bara för att den är sorglig, utan den påminner mig om dom gångerna jag varit ledsen och lyssnat på den. Och då inser jag hur mycket jag vuxit sen dess. Problemen jag hade då jämfört med nu går ju inte ens att jämföra med varandra egentligen..




Sommarplaner

Det är precis det här jag ska göra!



Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen
Älska i leran och på Baja-Majan
ska jag skita ut alla mina bekymmer

Kommer bli grymt jävla kul!

Gårdagen, ett äventyr

Orkade inte skriva något igår. Jag var helt slut efter en hel eftermiddag med Marre i stallet. Var jättetrevligt. Först gick jag med och tömkörde hennes häst Wiwi i skogen i 45 min, sen tömkörde Marre henne i ridhuset och jag fick prova på, haha. Det gick inte så bra, var väldigt rädd och förvirrad på samma gång, mycket att hålla reda på!
Plus att Wiwi gick efter Marre, haha.
Sen så fick jag borsta henne, och Marre lämnade mig ensam ett tag med hästen, lite läskigt ;P
Kände inte riktigt att jag passade in bland alla stall-människor, haha. Efter det så mockade vi hennes box, vilket jag inte heller var så bra på, haha. Och sen gjorde vi höpåsar innan vi gick (läs: sprang) till bussen.
 Det var jättekul, för det var jättelänga jag var där och över huvud taget träffade en häst. Och Wiwi var jättefin och snäll!


Dålig mobilbild, måste ha med mig kameran lite oftare..


När jag kom hem var jag dödshungrig, så jag åt och sen la jag mig i sängen och tittade på Linas kvällsbok. Haha, tycker att den filmen är lite pinsam. Men men.

Imorgon är det fredag, och har inget inplanerat. Eller jo, jag ska äta middag med farmor och farfar, men inget mer. Känns ganska skönt att inte ha något planerat faktiskt.. Men om det är någon som vill göra något så är det bara att hojta till ;)

Idag har jag och Marre planerat lite inför sommaren 09 som kommer bli bäst! Vad vi ska göra ska jag strax visa ;)

Peppad



Blir så jävla pepp på att festa av den här låten! Fan att jag bara har 4 kr på kontot :(

Blåbärspaj

Ojojoj vad jag har varit flitig nu. Slängde precis ihop en blåbärspaj som snart är klar i ugnen. Ska bli muuuums!


Skolan

Lika trött idag, om inte tröttare. Jag skulle lätt kunna lägga mig på bänken och sova just nu. Men min skrivbordsbild av Robert Pattinson distraherar mig lite ;) Haha, jag är galen.
Som tur är så har jag bara en lektion kvar. Den är iofs 2 ½ timme lång, men hoppas att den inte tar kol på mig.
Såg att klockan var mycket så måste rusa. Ha en underbar dag!


Drömlägenheten

Har kollat runt lite på hemnet.se efter lägenheter. Har hittat en jag vill ha, jättemycket! Jag dör typ, så jävla snygg. Asbra läge också. Synd bara att jag måste vänta mer än ett halvår med att flytta. Men så fort jag kan så ska jag göra det.
Fan, kan ingen ge mig 575 000 kr..?


Köket i min drömlägenhet

Idag

Hej hej. Hur mår ni idag? Jag mår bra, bortsett från i morse då.. Vaknade inte på min bästa sida då, hehe.

Skulle egentligen sluta vid 16.50 idag, men hela klassen sket i den sista lektionen, för vi har 2 ½ timmes hål emellan den och lektionen innan. Det är helt sjukt att dom bara har legt till den lektionen bara sådär, och så sent dessutom.

Efter skolan tog jag en promenad med Marre och hennes systers två chihuahuaor Gizmo och Cindy. Dom är bara för söta alltså. Var ute i lite mer än en timme, och det var riktigt skönt.

 
Dåliga mobilbilder. Gizmo & Cindy.

Nu sitter jag och tittar på Smekmånaden som går på tv4.
Ska fortsätta med det ;)

...

Vem fan kom på idén att ställa en grävskopa utanför mitt fönster kl. 08.00 och börja gräva? Idag är jag inte glad...

Min lördag

Goddag.

Tänkte berätta lite om gårdagen.
Sov hos Blixt fre-lör så jag kom därifrån vid tre. Hemma gjorde jag inte så mycket, duschade osv.
Kl. 18.45 tog jag bussen med Marre till Östertälje station för att åka till Heron. Gick väldigt smidigt att åka dit även om det tog ett tag.
Vi hade ca 1 timme och 20 min på oss på Heron, så vi gick till Willys och köpte godis, och sen gick vi och åt. Jag åt kycklingfilé med ris och Marre kebabtallrik :)
Sen gick vi mot bion. Vi valde att sitta högst upp, där även alla andra också ville sitta märkte vi. Det var nästan fullt på hela översta raden.
Eftersom alla som har sett Twilght har sagt att Edward är såååå snygg så tänkte jag vara lite anti och inte tycka det. Först tyckte jag inte att han såg så speciell ut, men det var som en dragningskraft att ju längre in i filmen man kom desto mer förälskad blev man i honom. Vet inte vad det var, typ ögonen och blicken kanske? Nu är jag typ helt besatt, haha. Han är på min top 5 lista över hetaste killar ;)



Vi svävade som på moln efter filmen och kände oss typ lite höga. Då kom vi på den braiga idén att åka till O'learys :D
Kände mig inte så sugen på att åka hem med buss och tåg en och en halv timme och bara gå och lägga mig. Så det blev nykter utgång i ungefär en timme.
På O'learys var det massa jag kände, det var kul.
När dom stängt tänkte vi gå hem eftersom vi var helt panka och hade då inte råd med taxi. Men på vägen hem såg vi att 751an åkte förbi, så vi väntade på busshållsplatsen på 753an som antagligen också skulle komma, vilket den gjorde!
Det går alltså bussar 02.35 från stan, och inta bara 02.05. Bravo SL, iallafall någonting bra ni har åstadkommit med!

Haha, juste. Jag kom med skönaste kommentaren till en kille när vi stog utanför O'learys.

Killen: Kommer ni inte in?
Jag: OM vi kommer in? Vi kommer knappt ut!

Haha, någon som känner igen? ;)

Spontant

Faan att jag inte kan hålla mig från krogen en enda helg. Det här skulle bli en lugn helg, men det blev en spontanutgång efter bion (där för övrigt filmen var sjuuukt bra! Top 5). Tack M för en rolig kväll!

Nu blir det sängen! Natti natti.

iMovie

Hade lite tråkigt i förrigår så jag lekte lite i iMovie på Macen hos pappa. Här är resultatet, haha.



Snart ska jag och M till Heron och gå på bio. Myyyys, hihi
.

Disney

Jag verkligen älskar disneyfilmer! Man favorit är skönheten och odjuret, gråter alltid till slutet när man tror att han ska dö.
Men iallafall. För någon månad sen när jag hade lite tråkigt så knåpade jag ihop två sammansättningar av Pocahontas och Skönheten och Odjuret med hjälp av Windows Movie Maker. Jag laddade alltså ner filmerna och valde ut vissa delar som visade ganska mycket av historien. Sen valde jag till två låtar som jag tyckte var bra och passande. Tyvärr blev halva filmerna typ gröna, har ingen aning om varför, har försökt göra om dem flera gånger. Men man ser ju iallafall hela bilden även om den är liten och lite ihoptryckt. Enjoy, och säg gärna vad ni tycker :)

Pocahontas




UPDATE: Ljudet på Skönheten och Odjuret fick jag inte ha enligt YouTube, så jag får hitta en annan låt, tills dess får ni nöja er med ena ;)

En tripp till Thailand..

Hej hej!
Hur mår ni idag? Jag är jääävligt trött. Sov i typ 2 ½ timme vid kl 15, så det var ganska skönt. Vaknade precis i tid till middagen då det blev tacos!

I morse var jag och Marre riktigt duktiga! Vi gick upp en halvtimme tidigare, alltså 06.45 och var ute och gick i en halvtimme. Trodde aldrig att jag skulle komma upp, men det gjorde jag. Det var både skönt och jobbigt, så när jag kom hem la jag mig och vilade en kvart innan jag började göra mig iording för skolan.
Idag slutade jag kl 12 istället för 14.15, för vi fick jobba hemma den sista lektionen, det var skönt. Och imorgon är jag "ledig". Har foto på morgonen, men eftersom jag redovisade sist och bara ska kolla på när andra redovisar så känns det onödigt att gå. För efter det har jag typ tre timmar hål, eftersom vi inte har någon TV-lektion. Och på den sista lektionen kan man jobba hemma. Såå, det blir ledigt för mig imorgon. Men jag måste ändå plugga. Religionsprov på fredag och jag kan ingenting.. Grrr..

Jag har blivit så jävla sugen på att åka utomlands! Jag är trött på det här jävla vädret i Sverige. Är inne på fritidsresors hemsida, och det är ju så jävla fina bilder! En tripp till Thailand skulle inte sitta fel.


Känslor

Jag hatar den här känslan. Då det känns som att allt går emot en..

Pengar pengar pengar

Fan, jag hatar när det här händer.. Pengarna på mobilen tog slut nyss, och på mitt kontoutdrag står det 53 kr. Hur fan ska jag klara mig? Okej, jag har mig själv att skylla. Det har blivit jävligt mycket festande under lovet, och där har plånboken fått svida. Men men, jag hade kul de mesta av gångerna, så det är det värt.
Men det jag tycker är kanstigt är att för ungefär 2 år sen så kunde jag gå utan pengar på mobilen i upp till ett år. Alla visste att jag inte hade pengar, så dom visste att jag inte kunde svara på sms eller ringa tillbaka. Men nu kan jag fan inte klara mig utan det. Känner mig handikappad. Om någon smsar och jag inte kan svara så får jag skitdåligt samvete. Haha, får väl låna pengar av pappa eller något så att jag kan köpa Comviq Kompis.

Inatt drömde jag föressten. Heela natten. Drömmen varade liksom enda från att jag somnade till jag vaknade och skulle gå upp. Den var så verklig, allt hängde liksom ihop. Det var inget konstigt med i drömmen som det annars brukar vara. Så när jag vaknade var jag inte rikgtigt klar i huvudet. Visste inte om det hade hänt på riktigt eller inte. Det jobbiga är att jag tror att drömmen hade betydelse. Den ville säga något till mig. Jag vet bara inte vad.. Finns det någon där ute som kan läsa drömmar? Call me.



Fan, nu helt plötsligt blev jag överlycklig. Pappa ska laga min favoritmat idag! Chicken Tai. Gud vad små saker man kan bli glad för. Eller iaf min mage.

Nu ska jag försöka plugga lite.. snart.. kanske... hmm.. (Jag slår vad om en tia på att jag kommer somna!)

Pusspuss

Min dag

Hmm, har funderat på hur jag ska göra med mitt "min dag-inlägg". Tror jag skiter i bilderna och tar filmerna. Blir för mycket annars.

Gick till Östertälje station med Marre vid 12 och tog tåget mot Stockholm. Väl där gick vi först till banken och sen till Taj Mahal där Marre köpte löshår. Det var spännande ;) Kanske ska testa det någon gång när jag har råd. Lite småläskigt att det är riktigt hår, men men. Sen skulle li luncha på donken, och det är där alla videoklipp kommer in i bilden. Haha. Ta det med en nypa salt.

Jag fick en blå dinosarie i mitt Happy Meal. Den hade vi mycket roligt med..


Här har vi ännu roligare med den blåa dinosarien ;)
 

Marre ville filma när jag åt glass, och jag försökte äta den lita sexigt, vilket jag misslyckades med ;) Sen skulle jag säga "bättre än orgasm", det misslyckades jag också med, haha.


Till sist. Min lilla reklam om McDonald's-glass. Undrar hur mycket dom tjänar på mig nu?


Haha, vi satt fan där i två jävla timmar. Vilket liv vi måste ha. Sen gick vi lite i affärer. Jag köpte en webcam på onoff, haha skitkul impulsköp. Vettefan vad jag ska ha den till, men det kan vara kul ibland. Typ när man ska ta egobilder, tihi.

När vi kom hem gick vi till solariet. Jag solade 10 min och tror att jag ska fortsätta med det eftersom jag lätt blir röd. Sen måste jag börja smörja in mig också, för det har jag inte gjort, oops.
Okej dåå, jag kan väl bjuda på en bild. Jag i solariet, för det är ju då man är som snyggast, eller hur? ;)


Haha ser typ ut som en robot eller något. Men en snygg robot ;)

Nu kom jag precis hem efter att ha varit hos Marre och hjälpt henne att sy fast clips på hennes löshår. Det var ett riktigt pillergöra. Men nu ska jag nog kolla på några avsnitt av SATC innan jag går och lägger mig. Skola imorgon som sagt..

Natti natti

Filmklipp från i lördags

Kass kvalité på ljudet, men det får duga ;)


Marre sveper sin cosmopolitan
 

Vi försöker se sexiga ut, lyckas vi? ;)
 

Dansar och sjuner till Markoolios "Det ska va reggae"
 

Kasst ljud. Dansgolvet. Ganska onödig film, men men.

Bloggsugen!

Hej på er. Åh, idag har jag varit riktigt bloggsugen, men har inte kunnat skriva något eftersom jag varit borta hela dagen. Tänkte börja med ett inlägg med bilder från utgången i lördags. Lite senare kommer även några vidoklipp från samma kväll. Håller på att laddda upp dom på YouTube nu och det kan ta ett tag. Sen tänkte jag skriva ett "Min dag-inlägg" med bilder och filmer. Kan även komma upp ett outfit-inlägg med några outfits jag glömt lägga upp. Får se hur det blir med det.

Såå, här kommer bilderna från i lördags!














Vad ska man ha på sig?

Fan, det jobbigaste med att gå ut är när man inte vet vad man ska ha på sig. Jag hatar att ha sånt som jag har haft ute förut, men egentligen, vem kommer ihåg vad jag hade på mig för typ 3 utgångar sen? Jag kommer ju inte ihåg vad andra folk hade på sig liksom. Men det är ändå något psykiskt som tar emot och säger nej, haha. Ikväll kommer jag trotsa det där psykiska och köra på ett linne som jag hade på mig typ den 3e. Jag har ju faktiskt ett par andra jeans på mig ;)

Wendela Runt Julspecial

Har kan ni se våran skolas egna TV-program Wendela Runt. Den här terminen är det min klasshalva som har hållit i produktionen och det här är då vårat sista program, Wendela Runt Julspecial. Det är uppdelat i tre olika delar, och om ni vill se mig så hittar ni mig i den tredje delen ;) Egentligen skäms jag lite men ibland måste man bjuda på sig själv. Men jag rekomenderar er att titta på programmet från början till slut ;)

 

 


Gårdagen

Hann inte riktigt blogga igår. Hade mycket att göra hela dagen. Var iallafall ute igår med Carin. Marre också, men hon var bara där en liten stund :/
Blev inte så många bilder tagna, men några filmer blev det, haha, men inga som jag visar här.
Så ni får nöja er med dom här tre bilderna.






Hundtricket

Idag har det varit en riktig slappdag. Satte klockan på 11 och var typ död. Den där sollampan funkar inte, jag är lika trött när jag vaknar som när jag ställer mobilen. Är nästan mer irriterande att ha en starkt lysande lampa i fejjan när man vaknar.
Jaja, snoozade några gånger, men sen gick jag upp för att ta en dusch. Strax efter att jag klivit ur duschen kom Marre. Vi kollade på Wendela Runt julspecial som nu ligger uppe på HebbeWebben! Bästa programmet som vi gjort tycker jag.
Sen gjorde vi banana split och tittade på Hundtricket, haha. Så jävla rolig film. Alexander Skarsgård äger ju hela filmen, han är typ höjdpunkten.



När filmen var slut surfade vi runt lite på internet. Bl.a. facebook. Kollade på folks bilder, och oj så roligt vi hade! Vi turades om att ge en kommentar till några bilder, haha. Och Marre skrev kommentarer från min användare, hon ska brännas på bååål.

Mer än så har jag inte gjort idag. Ska snart fortsätta läsa i min bok.. Duktigt jag vet.
Skriver mer imorgon.
Puss

Bildspel

Haha, hade lite tråkigt igår, så jag klippte ihop den här lite snabbt


Dagens shopping

Det är ganska svårt att få några bra bilder såhär på kvällen, så dom här får duga ;) (Ursäkta min skitiga spegel..)


Skor - 199:-


Stövlar - 199:-


Kjol - 149:-


Eller så kan man ha den som klänning om man vill


Jeans - 199:- + Liten luvtröja - 99:-


Shoppingdag

Idag var jag som sagt i Stockholm med Marre. Fötterna värker nu, så jag hoppas att jag fått lite motion iaf ;)
I början var jag inte alls sugen på att prova kläder, men sen i slutet ville man bara ha och ha och haaa.
Började med att köpa ett par nya stövlar med klack från Skopunkten.


Bättre bild kommer..

Efter att vi tagit en lunchpaus så gick vi till Cubus. Där var det typ ingen rea alls och det dom hade var inget att ha. Provade en tröja, men var osäker. Till slut bestämde jag mig för att den inte skulle få följa med mig hem. Men fan vad mitt hår blev elektriskt i provrummet! Halva håret drogs typ mot draperiet, så jävla obehagligt!



Lite senare hamnade vi på Gina Tricot i PK-huset. Det är ju så jävla stort och där finns så mycket kläder så vi var där i typ mer än en timme! Men sen gjorde vi ju annat än att prova kläder, tog lite egobilder också ;)



Efter det gick vi in till SheStore mitt emot för Marre blev skitkär i en klänning där, och jag ville kolla på väskor. Hjärtat stannade till ett tag när jag såg en väska som jag jättelänge velat ha (fast i röd) och trodde att den fanns i svart också. För den kostade bara 250 kr. Men den fanns inte i svart :( Men vilken känsla, haha, det kändes i hjärtat för att jag såg en väska! Shit.. Det låter illa ;) Gick iaf därifrån med ett par högklackade skor. Fick dessutom världens största kasse också, helt opraktiskt, fastnade typ överallt, t.ex. i tågspärren, haha.



Men nu är jag hemma och känner för att gå och lägga mig, haha. Det tar på krafterna att shoppa. Ska bara kolla mitt saldo på Nordea. Vågar jag..?

Bilder på det jag köpt kommer ikväll, om jag inte somnar ;)

Trettondagen

God kväll på er!
Hoppas att ni mår bra. Det gör jag, typ. Börjar få lite smått ångest för att skolan börjar om en vecka. Blää. Och med det följer en massa plugg, som jag måste göra både innan och efter lovet slutat. Vad jag måste göra innan har jag inte riktigt koll på. Iallafall läsa ut boken "Bitterfittan" och göra min fotouppgift.

Men men. Vad har hänt idag då? Jo, ställde klockan idag, på 11 och då var jag dödstrött. Kunde inte somna förrän efter fyra i natt. Sånt är så jävla jobbigt. Man bara ligger där, blundar, försöker somna, vänder på sig, går upp och dricker vatten, försöker sova, lyssnar på lugn musik, går upp och kissar, vänder på täcket, ja ni fattar. En jobbigt natt alltså.
Men jag vaknade av min sol-lampa som jag fick i julklapp. Vaknade inte av själva ljuset utan grod-ljudet som jag hade ställt in. Kanske berodde på att jag låg med ryggen vänd mot den.

Klockan ett befann jag mig på stan. Skulle äta brunch med Carin och hennes pojkvän Johan som är uppe här i Södertälje för tillfället. Dom bor egentligen i Växjö. Det var trevligt, mest jag som pratade på för det har hänt så mycket sen vi träffades senast. Och allt vill man ju inte berätta i telefon liksom.
Sen tog vi en liten tripp på stan innan Carin skjutsade mig hem.

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Men snart ska jag lägga ifrån mig datorn och kolla några avsnitt av SATC och äta lite mandariner. Mums.

Imorgon bär det av till Stockholm med världens bästa lingonsnarre! Har inte varit där på aslänge! Hoppas det finns kvar något från mellandagsrean bara :P

Bara för att jag ska bli bättre på att lägga upp bilder men inte har någon idag så bjuder jag på en fjortisbild på mig från när jag gick i ettan. Haha. Varsågoda!


Inköp

Har glömt att visa det här linnet som jag köpte i torsdags. Dålig bild, men det är för att det är tagtet med mobilen.



VILA - 200:-

Hade på mig det när jag var ute i lördags, och då provade jag även en ny frisyr, mittbena. Vad tycks?


Kort dag

Min dag idag har varit väldigt kort. Låg i sängen ända till 15.30. Halvsov typ. Har mycket sömn att ta igen märker jag.
När jag väl kom upp ur sängen så plockade jag lite i mitt rum. Kunde inte sätta fötterna någonstans, så kände att det kanske var dags, haha.

Efter middagen så gick jag och Marre på en timmes promenad. Gick vid maren, hittade bland annat två svan-ungdommar som jag kallade det. Alltså inte svanungar och inte vuxna. För dom var fortfarande lite gråa, om det nu inte var smuts :P



När vi gått en timme så gick vi till solariet. Var där ensamma så det var jätteskönt. Kunde skrika till varandra mellan rummen, haha. Jag måste köpa nya "solglasögon" för dom jag köpte var trasiga. Och enligt min kära mor så förstör man hornhinnorna om man inte har några. Oops. Det vill man ju inte göra.
Det var iaf skönt att få slappna av lite efter en lång och kall promenad.



Nu ska jag fortsätta att kolla på Sex and the City, är på säsong 4 nu :) Är en riktigt rolig sysselsättning ska ni veta, hehe. Men men, god natt på er som ska sova. Själv ska jag försöka somna innan 1 idag. Får se hur det går.

Bloggtorka

Hmm, det går lite segt här på bloggen känner jag. Men det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Inte som är intressant för er att veta iallafall.

Har seriöst värsta bloggtorkan. Har inga nya bilder heller som jag kan ladda upp..
Men men, kan berätta att jag förmodligen ska till Nancy's imorgon med Carin. Sen lite senare på dagen så ska jag och Marre och sola.
Resten av dagarna innan skolan börjar har jag typ inget planerat.

Såå, det här får räcka för idag. Iallafall en liten uppdatering ;)



Snart ska jag sova. God natt!

Smygbild

Haha vilken smygbild på mig och Marre från juldagen på O'Learys. Vad fan gör vi?


Nyårsafton

Jag orkar inte skriva just nu, men eftersom jag måste uppdatera någon gång så kommer här lite bilder från mitt nyår.

    
   
  

Haha asfräscha bilder, jag vet. Jävlar vad bakis jag var dagen efter sen..

RSS 2.0